söndag 27 mars 2011

moln är fina

nu har jag ändrat lite i min design. och som det inte går att undvika så har jag en jättefin molnbakgrund som okej, kan vara lite barnslig men jag gillar den. jag gillar moln. jag ska fixa in ett flygplan också tror jag faktiskt. min header är lite stulen från min vän jofysnofy som är skitbra på att göra fina designer.

ni vet väl att det är tio dagar kvar tills jag åker hem? jag är skitglad för det. först ska jag till kiropraktorn vilket är bra. sen ska jag hänga i stugan, jofy kanske kan komma dit en sväng. jag ska grilla och basta och äta saker med renblod i. och köra bil ska jag göra. it's going to be awesome.

nu har marissa börjat på newport union så jag ska försöka hänga med lite och inte missa när jag skriver. hejdå :)

2 kommentarer:

  1. vad fin ny design du gjort stumpan! vad roligt att jag inspirerat dig lite ;)

    SvaraRadera