måndag 6 december 2010

nå voj voj

hinner med ett inlägg på morgonkvisten sådär. idag känner jag mig sjukt seg. alltså på ett bra sätt. allt går i slowmotion och allt är som i en liten dimma. haha värsta knarkreaktionerna men det är inget sånt. tror jag. eller? nej. jag är bara sådär sömnig fortfarande. det är vid de här sömniga tillfällena det är bra att ingen annan är här för då skulle jag inte ha kunnat slita mig härifrån. nu är det inte så farligt.

jag vill tillägga att jag tänkte skriva inlägget mina syskon, men sen såg jag att det var mina syskon och jag ORKADE inte. fruktan vad jobbigt att skriva långinlägg på morgonen. nej jag ska packa skolväskan och sådär nu. i eftermiddag ska jag packa eller åtminstone lägga fram allt jag ska ha i helsinkiiiiborg och sådär för imorgon kväll åker jag ju. ska försöka hinna med att tvätta & diska innan jag åker också. annars blir inte den där tvätten ren innan jul vet ni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar